Aller au contenu
Contact
Actualités
Intranet
L’unité Merit
L’unité Merit
Structuration
Notre démarche qualité
Séminaires
Dispositifs au Sud
Axes et projets
HOPE • Interactions hôte-pathogène
MEDS • Médicaments : de la molécule au marché
GENE • Adaptation génétique de l’hôte
GECO • Gestion, information et communication
Publications
Formations
Enseignements
Encadrements
Rechercher
Menu
L’unité Merit
L’unité Merit
Structuration
Notre démarche qualité
Séminaires
Dispositifs au Sud
Axes et projets
HOPE • Interactions hôte-pathogène
MEDS • Médicaments : de la molécule au marché
GENE • Adaptation génétique de l’hôte
GECO • Gestion, information et communication
Publications
Formations
Enseignements
Encadrements
Contact
Actualités
Menu
Intranet
Accueil
»
Equipe
»
Adrian LUTY
Adrian LUTY
Adrian LUTY
Directeur de Recherche
adrian.luty@ird.fr
Paris, Faculté de pharmacie
Projets
R_Ghana : Production d’outils innovants de surveillance de la qualité de l’air au Ghana
Publications
Plasmodium falciparum VAR2CSA-Specific IgG Subclass Responses Reflect Protection Against Low Birth Weight and Pregnancy-Associated Malaria
Front Immunol
(2021) 21;12:610305
Exploratory analysis of the effect of helminth infection on the immunogenicity and efficacy of the asexual blood-stage malaria vaccine candidate GMZ2
PLoS Negl Trop Dis
(2021) 1;15(6):e0009361
Editorial: Immunity to Parasitic Infections in Pregnancy
Front Immunol
(2021) 16;12:813446
Plasmodium falciparum merozoite surface antigen-specific cytophilic IgG and control of malaria infection in a Beninese birth cohort.
Malar J
(2019) 18(1):194
Impact of Hemoglobin S Trait on Cell Surface Antibody Recognition of Plasmodium falciparum-Infected Erythrocytes in Pregnancy-Associated Malaria
Open Forum Infect Dis
(2019) 6(4):ofz156
First-in-human, Randomized, Double-blind Clinical Trial of Differentially Adjuvanted PAMVAC, A Vaccine Candidate to Prevent Pregnancy-associated Malaria
Clin Infect Dis
(2019) 69(9):1509-1516
Overestimation of school-based deworming coverage resulting from school-based reporting
PLoS Negl Trop Dis
(2023) 17(4):e0010401
« Précédent
1
2
Faire défiler vers le haut